آ
-
آذرتاش، فاطمه
مشکلات آموزش برخط در دوران کرونا از دیدگاه معلمان و والدین و ارائۀ راهکارها [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 117-145]
-
آراسته، حمید رضا
نقش معلمان در توسعه و پرورش ذهن دانشآموز در کلاس درس؛ ارائۀ یک الگو [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 181-216]
-
آزادفر، نجمه
بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانشآموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
ا
-
ابوالحسنی، زهرا
تحلیلی بر الگوهای تفکر طراحی و شناسایی نقش و ابعاد آن: مرور نظاممند [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 7-34]
-
احمدآبادی، آرزو
نقش معلمان در توسعه و پرورش ذهن دانشآموز در کلاس درس؛ ارائۀ یک الگو [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 181-216]
-
احمدی، پروین
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آنها در کتابهای درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
اسلامی، سید غلامرضا
بازشناسی عوامل مؤثر در فضای بازنمایی کودکان با تکیه بر نقاشیهای آنها (مطالعۀ موردی: فضاهای آموزشی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 81-104]
-
افتخاری، زهرا
ارائۀ الگوی مفهومی مدارس کسب وکار برای نظام پیشدبستانی ایران [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 147-180]
-
اکبرزاده، زهرا
ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفههای مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
ب
-
باقری اصل، جواد
بازنمایی معنایی پدیدۀ هویت حرفهای مدیران مدارس متوسطه و ارائة مدلی پارادایمیک [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 55-80]
-
باقریان فر، مصطفی
گفتمانهای رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
-
بخشعلی زاده، شهرناز
سنجش کیفیت یادگیری ریاضیات در دانشآموزان پایة ششم شهر تهران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 131-148]
-
بدخشان، مجید
طراحی چارچوب شایستگیهای حرفهای معلمان کارآفرین [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 35-54]
-
بدری، مرتضی
ارزیابی کارایی آموزشوپرورش با تأکید بر تخصیص منابع: رویکرد کارایی برتر (موردپژوهی مناطق آموزشوپرورش خراسان شمالی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 187-208]
-
بدری گرگری، رحیم
بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانشآموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
-
برزویان، صمد
ارزیابی کارایی آموزشوپرورش با تأکید بر تخصیص منابع: رویکرد کارایی برتر (موردپژوهی مناطق آموزشوپرورش خراسان شمالی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 187-208]
-
بهرامی، شهاب
الگوی راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در دانشآموزان با تأکید بر اوقات فراغت از دید معلمان ورزش و مدیران مدارس با رویکرد آمیخته [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 55-72]
پ
-
پورروستایی اردکانی، سعید
شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]
-
پورصالحی نویده، مرضیه
مشکلات آموزش برخط در دوران کرونا از دیدگاه معلمان و والدین و ارائۀ راهکارها [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 117-145]
-
پورنصرالله، صفدر
الگوی راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در دانشآموزان با تأکید بر اوقات فراغت از دید معلمان ورزش و مدیران مدارس با رویکرد آمیخته [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 55-72]
ت
-
ترک زاده، جعفر
طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
-
توکلی، الهام
مشکلات آموزش برخط در دوران کرونا از دیدگاه معلمان و والدین و ارائۀ راهکارها [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 117-145]
ج
-
جاودانی، محمد
طراحی چارچوب شایستگیهای حرفهای معلمان کارآفرین [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 35-54]
-
جوادی پور، محمد
گفتمانهای رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
-
جوادی پور، محمد
تحلیلی بر الگوهای تفکر طراحی و شناسایی نقش و ابعاد آن: مرور نظاممند [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 7-34]
-
جوادی پور، محمد
مطالعۀ تطبیقی برنامه های درسی هدایت شغلی به منظور ارائۀ رهنمودهایی برای نظام آموزش وپرورش ایران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 209-244]
-
جوانمرد، علی
شناسایی ویژگیهای معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا - رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 105-130]
ح
-
حبیبی، لیلا
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آنها در کتابهای درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
حبیبی کلیبر، رامین
اثربخشی آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 173-186]
-
حجازی، الهه
تحلیل چندسطحی رابطة انگیزش تحصیلی، ادراک دانشآموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 131-150]
-
حسامپور، زهرا
احساس مهمبودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
حسنی، رفیق
بازنمایی معنایی پدیدۀ هویت حرفهای مدیران مدارس متوسطه و ارائة مدلی پارادایمیک [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 55-80]
-
حکیم زاده، رضوان
مطالعۀ تطبیقی برنامه های درسی هدایت شغلی به منظور ارائۀ رهنمودهایی برای نظام آموزش وپرورش ایران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 209-244]
خ
-
خادمی کله لو، محمد
مطالعۀ تطبیقی برنامه های درسی هدایت شغلی به منظور ارائۀ رهنمودهایی برای نظام آموزش وپرورش ایران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 209-244]
د
-
دهقانی، مرضیه
تحلیلی بر الگوهای تفکر طراحی و شناسایی نقش و ابعاد آن: مرور نظاممند [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 7-34]
-
دیبایی صابر، محسن
تبیین چارچوب مفهومی ابعاد و مؤلفههای برنامۀ درسی کنجکاوانه و بررسی میزان انطباق محتوای برنامۀ درسی دورۀ ابتدایی ایران با آن [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 31-54]
ر
-
رحیمی، بهروز
مطالعۀ تطبیقی برنامه های درسی هدایت شغلی به منظور ارائۀ رهنمودهایی برای نظام آموزش وپرورش ایران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 209-244]
-
رستمی نژاد، محمدعلی
تأثیر روش آموزش هدایتشدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 151-184]
-
رسولی، سیده عصمت
ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفههای مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
ز
-
زینی وند نژاد، فرشته
استفاده از سامانۀ شاد و تدریس تلویزیونی در دورۀ شیوع کرونا: «کاستیها» و «چونوچراها» [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 7-34]
س
-
سبحانی نژاد، مهدی
تبیین چارچوب مفهومی ابعاد و مؤلفههای برنامۀ درسی کنجکاوانه و بررسی میزان انطباق محتوای برنامۀ درسی دورۀ ابتدایی ایران با آن [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 31-54]
ش
-
شفیعی سروستانی، مریم
شناسایی ویژگیهای معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا - رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 105-130]
-
شمشیری، بابک
شناسایی ویژگیهای معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا - رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 105-130]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
ص
-
صابرنژاد، ژاله
بازشناسی عوامل مؤثر در فضای بازنمایی کودکان با تکیه بر نقاشیهای آنها (مطالعۀ موردی: فضاهای آموزشی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 81-104]
-
صاحب یار، حافظ
اثربخشی یادگیری معکوس بر شاخصهای تربیتی: مطالعة فراتحلیل [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 7-30]
-
صالحی، کیوان
تحلیلی بر الگوهای تفکر طراحی و شناسایی نقش و ابعاد آن: مرور نظاممند [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 7-34]
-
صالحی، کیوان
مطالعۀ تطبیقی برنامه های درسی هدایت شغلی به منظور ارائۀ رهنمودهایی برای نظام آموزش وپرورش ایران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 209-244]
-
صبوری مقدم، حسن
بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانشآموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
-
صمدی، پروین
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آنها در کتابهای درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
ض
-
ضرغامی، سعید
تنگناها و راهبردهای بهکارگیری شبکۀ اجتماعی دانشآموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانشآموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 35-60]
ط
-
طاهری دمنه، محسن
شکاف نسلی و راهبردهای یاددهی و یادگیری در دورۀ ابتدایی: رویکردی آیندهپژوهانه [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
ع
-
عابدینی، یاسمین
شکاف نسلی و راهبردهای یاددهی و یادگیری در دورۀ ابتدایی: رویکردی آیندهپژوهانه [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
-
عالمیان، وحید
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفلد در کاهش خطاهای دانشآموزان بر اساس الگوی تحلیل خطای نیومن در مبحث نسبتهای مثلثاتی [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 97-116]
-
عباسی، عفت
واکاوی جایگاه و نقش تربیت جنسی در دورۀ ابتدایی و ارائۀ چارچوب آموزشی [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 217-238]
-
عباسیان، حسین
نقش معلمان در توسعه و پرورش ذهن دانشآموز در کلاس درس؛ ارائۀ یک الگو [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 181-216]
-
عبدالهی، فردین
بازنمایی معنایی پدیدۀ هویت حرفهای مدیران مدارس متوسطه و ارائة مدلی پارادایمیک [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 55-80]
-
عبدالهی هرزند، آمنه
تمایزگذاری دانشآموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]
-
عزیزی محمودآباد، مهران
گفتمانهای رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
-
علامه زاده، مرضیه
احساس مهمبودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
علی میرزایی، مولود
تاثیر محل سکونت داوطلب بر کارکرد افتراقی سؤالهای ریاضی گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور سراسری 1396 [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 185-202]
-
عیدی، حسین
الگوی راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در دانشآموزان با تأکید بر اوقات فراغت از دید معلمان ورزش و مدیران مدارس با رویکرد آمیخته [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 55-72]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانشآموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
-
فرخی، نورعلی
شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]
-
فرزاد، ولی اله
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی با میانجیگری درگیری شناختی در دانشآموزان رشتۀ ریاضی- فیزیک [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 155-177]
-
فرید، ابوالفضل
تمایزگذاری دانشآموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]
-
فرید، ابوالفضل
اثربخشی آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 173-186]
-
فلاح، وحید
ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفههای مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
ق
-
قدیریان پور، سمانه
واکاوی جایگاه و نقش تربیت جنسی در دورۀ ابتدایی و ارائۀ چارچوب آموزشی [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 217-238]
ک
-
کبیری، مسعود
سنجش کیفیت یادگیری ریاضیات در دانشآموزان پایة ششم شهر تهران [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 131-148]
-
کرامتی، هادی
مقایسۀ تأثیر آموزش راهبردهای تبادلی، ارائۀ بازخورد مؤثر و شیوۀ رایج در درکمطلب [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 73-96]
-
کریمی، مهدی
طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
-
کشاورزی، فهیمه
طراحی چارچوب شایستگیهای حرفهای معلمان کارآفرین [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 35-54]
-
کلانتری، عبدالحسین
بازشناسی عوامل مؤثر در فضای بازنمایی کودکان با تکیه بر نقاشیهای آنها (مطالعۀ موردی: فضاهای آموزشی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 81-104]
-
کوشکی، شیرین
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی با میانجیگری درگیری شناختی در دانشآموزان رشتۀ ریاضی- فیزیک [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 155-177]
-
کیامنش، علیرضا
مقایسۀ تأثیر آموزش راهبردهای تبادلی، ارائۀ بازخورد مؤثر و شیوۀ رایج در درکمطلب [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 73-96]
-
کیان، مرجان
واکاوی جایگاه و نقش تربیت جنسی در دورۀ ابتدایی و ارائۀ چارچوب آموزشی [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 217-238]
گ
-
گلزاری، زینب
ارائة الگوی کیفیتبخشی تبدیل مدرسة فنیوحرفهای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]
م
-
محسنی، قربانعلی
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفلد در کاهش خطاهای دانشآموزان بر اساس الگوی تحلیل خطای نیومن در مبحث نسبتهای مثلثاتی [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 97-116]
-
محمد حسنی، نسرین
تحلیلی بر الگوهای تفکر طراحی و شناسایی نقش و ابعاد آن: مرور نظاممند [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 7-34]
-
محمدی، محمد
اثربخشی آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 173-186]
-
محمدی، مهدی
احساس مهمبودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
محمدی، مهدی
طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
-
محمدیان، زهرا
ارزیابی کارایی آموزشوپرورش با تأکید بر تخصیص منابع: رویکرد کارایی برتر (موردپژوهی مناطق آموزشوپرورش خراسان شمالی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 187-208]
-
مرادی، امیر
تنگناها و راهبردهای بهکارگیری شبکۀ اجتماعی دانشآموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانشآموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 35-60]
-
مسعودی ندوشن، عصمت
ارائة الگوی کیفیتبخشی تبدیل مدرسة فنیوحرفهای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]
-
مصر آبادی، جواد
اثربخشی یادگیری معکوس بر شاخصهای تربیتی: مطالعة فراتحلیل [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 7-30]
-
مصر آبادی، جواد
اثربخشی آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 173-186]
-
مصرآبادی، جواد
تمایزگذاری دانشآموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]
-
مظفری پور، روح اله
بررسی نظریۀ اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم وتربیت [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 119-138]
-
مقدم زاده، علی
تاثیر محل سکونت داوطلب بر کارکرد افتراقی سؤالهای ریاضی گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور سراسری 1396 [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 185-202]
-
مهتدی جعفری، سمیه
شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]
-
مهدوی راد، حجت
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی با میانجیگری درگیری شناختی در دانشآموزان رشتۀ ریاضی- فیزیک [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 155-177]
-
میرزاخانی، علی رضا
مقایسۀ تأثیر آموزش راهبردهای تبادلی، ارائۀ بازخورد مؤثر و شیوۀ رایج در درکمطلب [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 73-96]
-
میرغفاری، فاطمه
احساس مهمبودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
میرغفاری، فاطمه
شناسایی ویژگیهای معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا - رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 105-130]
-
مینائی، اصغر
تاثیر محل سکونت داوطلب بر کارکرد افتراقی سؤالهای ریاضی گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور سراسری 1396 [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 185-202]
ن
-
نادی، محمدعلی
ارائۀ الگوی مفهومی مدارس کسب وکار برای نظام پیشدبستانی ایران [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 147-180]
-
ناصری جهرمی، راحیل
احساس مهمبودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
ناصری جهرمی، رضا
احساس مهمبودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
گفتمانهای رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
شکاف نسلی و راهبردهای یاددهی و یادگیری در دورۀ ابتدایی: رویکردی آیندهپژوهانه [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
-
نظامی، مینا
تحلیل چندسطحی رابطة انگیزش تحصیلی، ادراک دانشآموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 131-150]
-
نقش، زهرا
تحلیل چندسطحی رابطة انگیزش تحصیلی، ادراک دانشآموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 131-150]
-
نوهابراهیم، عبدالرحیم
نقش معلمان در توسعه و پرورش ذهن دانشآموز در کلاس درس؛ ارائۀ یک الگو [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 181-216]
-
نویدی، احد
استفاده از سامانۀ شاد و تدریس تلویزیونی در دورۀ شیوع کرونا: «کاستیها» و «چونوچراها» [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 7-34]
-
نیک روش، ریحانه
بازشناسی عوامل مؤثر در فضای بازنمایی کودکان با تکیه بر نقاشیهای آنها (مطالعۀ موردی: فضاهای آموزشی) [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 81-104]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]
و
-
واشقانی فراهانی، احمد
تأثیر روش آموزش هدایتشدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 151-184]
ه
-
هاشمی، تورج
بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانشآموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
-
هاشمی، سیده خدیجه
ارائة الگوی کیفیتبخشی تبدیل مدرسة فنیوحرفهای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]
ی
-
یداللهی، سارا
مشکلات آموزش برخط در دوران کرونا از دیدگاه معلمان و والدین و ارائۀ راهکارها [دوره 20، شماره 3، 1400، صفحه 117-145]
-
یوسفی همدانی، الهام
شکاف نسلی و راهبردهای یاددهی و یادگیری در دورۀ ابتدایی: رویکردی آیندهپژوهانه [دوره 20، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد